Härliga dofter

Idag är en fullspäckad dag!
Förs nu ska jag till stan med Linda (tittar på klockan och tänker att vafan gör jag uppe nu) sen ska jag till stallet och direkt efter stallet ska jag till Amanda och "fira" lite Valborg.
Blir trött av att bara tänka på allting.
Var uppe redan tjugo i åtta imorse.
Då åt jag frukost och diskade sedan berget av disk som mamma så snällt lämnat åt mig och min halvt förståndshandikappade bror.
Sedan tog jag tag i problem numero 2.
Kattpissdoften i mitt rum.
Vart kom den ifrån liksom(?).
Dammsög och moppade golvet. Öppnade det stora fönstret, då den som byggt huset inte riktigt tänkte till utan ville att man skulle känna sig som en fånge med endast några få springor till luftintag. Efter vädring och när jag nu klev ut genom dörren, tyckte jag mig kunna känna en frisk doft av skurmedel för en gångs skull.
Men när jag kommer tillbaks lär väl Kattpissdoften också vara tillbaka.
/Mikkan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0