JCS

Nu sitter jag på bussen på väg hem från världens bästa Linda!
Vi var ute och gick i en timme.
Pratade som fasen och skrattade en hel del. Var hur skönt som helst att både röra på sig och att dela med sig av alla tankar och känslor.
Min fina vän <3.
Vi gick precis i solnedgången så det var fina färger som speglades överallt men det var svinkallt.
Kände inte mina lår efter vändan och fastän vi höll ett ganska bra tempo så frös jag fortfarande när vi gick in.
Sen började det så klart svida som fan på låren när de "tinades upp".
Men det var det värt.
Och imorgon ska jag Linda och Marlene gå på Jesus christ superstar på Göta lejon.
Ska bli awesome!
/Mikkan

Här ser ni min snygga utstyrsel, brorsans jacks as usual.
Och jag ser helt mobbad ut, jag vet.
Tänderna ser gula ut också i solen, härliga tider!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/3297488/images/2012/pic_196813685.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0