Kladdkaka

Har spenderat dagen hemma med Michan. Var jättemysigt att träffas och prata, vi har känt varandra sen vi var ett och ändå träffas vi typ aldrig.
Det kan gå över ett år mellan gångerna och ändå känns det så tajt när vi ses.
Men nu får det verkligen inte gå så lång tid igen!
Jag är så dålig på sånt där med att hålla kontakten. Usch, får bli bättre på det.
Vi bakade en god kladdkaka som vi mumsade i oss av.
Senare ska jag förmodligen bege mig av mot min moster där jag ska tillbringa helgen. Med ett avbrott för jobb imorgon!
Trevlig helg på er!
/Mikkan


Kommentarer
Postat av: Emelie - kläddesigner, modell och har 3 egna företag

Fin blogg! :) Jag har precis gjort iordning min sen läsarantalet växt så mycket. Till höger på sidan kan du enkelt klick in på två av mina företags hemsidor ( en klädshop) och på bloggen följa min vardag som kläddesigner, modell och drivandet av 3 egna företag.



Skulle vara jättekul om du lämnade ett fotavtryck :)



Ha en grym fredag!

2012-04-13 @ 19:04:52
URL: http://eraey.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0