Påskens glada väder

Har njutit av det otroligt härliga vädret genom att varit ute och promenerat.
Jag och mamma snörde på oss gympadojjorna och gick till mormor.
Väl där provade jag att starta moppen, vilket såklart inte fungerade.
Så vi åkte till biltema för att kolla med dem och de kollade batteriet, något fel var det. Så vi köpte ett nytt!
Har inte hunnit prova det än men jag hoppas verkligen att moppen funkar nu.
Köpte även ett "försvarsspray" som tillfälligt förblindar och färgar angriparen.
Det är något som kommer få ligga i min väska hela tiden. Då kan jag känna mig lite lugnare på kvällarna.
Imorgon ska jag jobba men tills dess softar jag på.
/Mikkan


Kommentarer
Postat av: K A J J A

sv. verkligen! och god var den me :)



kollar ju er blogg om ni kommenterar, då går jag ju in för att svara

2012-04-08 @ 17:36:40
URL: http://knaskajja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0