Skansen

Tänkte skriva lite om min helg eftersom jag varit lite puckolucko och inte bloggat.
I lördags hämtade vi våra pass och de var förvånansvärt bra. Dock skrattade jag åt min brors pass då han ser ut som en fånge på en anstalt.
Hehe. Tyckte jag var lite kul.
Själv såg man ut som putmajan wb modellen.
Men det var för att jag höll på att skratta så fort hon sa "nu tar jag fotot". Så jag tror inte att jag är någon modell.. Faktiskt inte.
Sen åkte jag iväg till mitt underbara (?) jobb och arbetade några timmar.
Det var otroligt lärorikt att diska tallrikar. Eller?
Efter jobbet (runt åtta på kvällen) åkte jag och chillade med mina kära kusse.
Vi gjorde glass. Ja vi GJORDE den.
Den blev ganska god. Så tittade vi på tv, myste framför kvällen är din, spelade lite av varje och hade allmänt mys helt enkelt.
Igår var jag på Skansen (vi moppade oss dit) och checkade in Björn"ungarna". De var stora så de va en besvikelse. Tittade lite på fina vargarna och var även inne på nya lillskansen och tyckte synd om djuren.
Ja det var en trevlig dag, åt årets första mjukglass också!
/Mikkan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0