Årets första löprunda!

Äntligen kom jag ut på min efterlängtade löprunda! Den första för det här året, lite sent men bättre sent än aldrig eller hur? Och det gick faktiskt väldigt bra jämfört med hur jag trodde att det skulle gå. Jag har ju inte sprungit på flera månader och trodde att jag typ skulle dö. Men när jag väl kom ut kändes det lätt, fast det var typ lössnö på vägarna så jag halkade bakåt med fötterna i varje steg. Så jag är nöjd över att det gick så pass bra ändå! Sprang i bara 20 minuter kanske men jag börjar försiktigt nu eftersom det är så kallt också. För jag kände faktiskt av i halsen att det var så kallt ute, så vill inte pressa kroppen för mycket nu i början. Men det är skönt att va igång igen! Måste ut och köpa nya löparskor snart också då jag haft mina i 2 år nu..
En bild från i sommras efter att jag hade sprungit tjejmilen på 1 timme!
/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0