Barbackaritten

Pappa och Kingan var med mig i stallet igår och pappa fotade lite när jag red. Red barbacka och det gick jätte bra! Amadeus var så himla fin och mjuk. Han var ganska stel i vänster och hade lite svårt att ta galoppen där igen. Men efter ett tag blev han mjukare. Vilken skillnad i träning det är för benen att rida barbacka jämfört med sadel. Det blir mycket mer barbacka för mig i fortsättningen!
Kingan var jätte söt och började skälla när vi gav Amadeus mer uppmärksamhet än honom. Och sen efter så fick Tyra och han träffas och dom busade lite. Haha trodde Tyra skulle dö när 70 kg kolossen kom dundrandes mot henne. Och jag dog nästan när vi skulle kramas på slutet och han blev lika lång som mig..
/Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0