Bio

Vaknade klockan åtta imorse.
Det blev inte riktigt det här att somna om som jag brukar.
Utan jag slog på teven och tittade på debatt och nyhetsmorgon som en annan pensionär.
Sen åkte jag till netonnet med min mormor och bror när klockan blev så pass mycket att världen vaknat.
Efter slagsta åkte vi till heron och först åt, jag åt på taco bar och det var gootttttt.
Sen såg vi bion "En gång i Phuket"
Bra film det där! En riktig feelgood film.
Särskilt kul var det eftersom vi ska till Thailand i sommar.
Längtar riktigt otroligt mycket!!!

Sen var det ju nyss Melodifestivalen.
Tyckte att (trots att jag inte tycker om honom) sean banan skulle gå vidare.
Loreen var helt klart bäst och Thorsten Flinck kan väl gå och sjunga någon annanstans?
Nu ska jag titta teve och sen slumra in :)



/Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0