Dagen!

Fyfaaan va härligt det är här! Det är sjukt vackert och helt underbart. Det enda jag skulle vilja är att det skulle finnas lite mer svarta backar då dom flesta är blå och röda bara. Men imorgon ska vi till Tärnaby och åka och där är det nog bättre. Mamma och jag har faktiskt redan bestäm att vi ska åka till Kittelfjäll nästa år. Det ligger inte lång här ifrån. För det är tydligen mycket offpist åkning där och det är ju bara det bästa som finns!

Vi kom precis in till stugan och nu ligger jag i soffan helt död. Senare ikväll blir det middag på nån mysig restaurang! Tyvärr finns det ingen bastu här och det suger ju.. Annars hade jag suttit i den hela kvällen!
/Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0