DJSV

Pluggar djsv..
Det är inte jättekul men inte så värst tråkigt heller. Svårt bara att förstå alla konstiga ord och grejer.
Men vi har fått en jättefin bok och den är såååå bra med brakvalitetpåenmassabilder.
Imorgon är det praktiskt prov som gäller. Hoppas verkligen att det går bra på det, lite sur på mig själv över en inlämning som jag fick tillbaks idag.
Hade jag typ förklarat vad EN enda sak var så hade jag fått A. Nu fick jag B och det är ju jättebra det med, men när man vet att det var en liten sak det föll på så känns det inte jätteroligt.. Bättre lycka nästa gång? Nej just det, kursen är ju typ slut! Städat mitt rum och hela lägenheten också. Fattas bara att mamma kommer hem och klagar på att jag missat ett gruskorn.
Bajsa.
/Mikkan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0