Jobbet

Har precis kommit hem från jobbet.
Att åka dit var inte så roligt direkt.
Först började det med att bussen inte kom så jag fick vänta i tjugofem minuter på nästa som dessutom var sen.
Sen när jag skulle ta nästa buss så kom inte den heller, eller den var sen och sen fungerade den inte..
Så busschaufförn fick gå runt och försöka laga bussen medan jag satt och blev allt mer stressad.
Kom runt tjugo minuter för sent tror jag, de hade t.o.m. letat efter mig och var typ hur glada som helst
över att jag var där.
Så det var iaf jätteskönt att vara efterlängtad när man nästan vänt hem.

Och det var otroligt lugnt för de hade vinterkräksjukan så halva avdelningen var typ avstängd.
Myyyyys.
Eller inte.. Hoppas att jag inte bli sjuk nu för kräksjuka är det sista jag vill få.
Det lär jag inte få iaf för jag spritade händerna noggrant.
Nu ska jag snart gå och sova eftersom jag ska upp klockan 6.
Men först ska jag se klart på Arne Dahl.
/Mikkan


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej gillar eran blogg! Vad/ vart jobbar du? :)

2012-02-27 @ 15:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0