Presentation Mikaela

Tänkte att nu när jag sitter vid datorn, kan jag ju skriva den där presentationen som jag så länge väntat med.

Jag heter då Mikaela är 16 år och går Djurgymnasiet där jag läser djursjukvård, i samma klass som Amanda.
Vi har allltså bara känt varandra sedan Augusti.
Jag bor med min mamma, lillebror, styvpappa och styvsyster i en liten lägenhet.
När jag inte är i den fantastiska skola jag faktiskt går på, är jag med kompisar, familjen eller i stallet.
Jag älskar att rida och något jag älskar lika mycket är att sjunga.
Det gör jag "på riktigt" en gång i veckan. Varje tisdag.
Då sjunger jag med min underbara sånggrupp.
Men sjunger gör jag mest hela tiden och inte bara en gång i veckan.
Jag har inga djur men jag skulle allt bra vilja ha häst, hund och katt.
Ja alltsammans!
Drömmen är att nån gång i livet bo på en gård med allt det där.

Så när Amanda skriver som ni kanske redan förstått, kommer det mest handla om hennes Tyra, hästarna och vardagen.
Jag kommer såklart också skriva om djur och hästar.
Och allt som rör och berör mig!
Även om jag inte har någon egen hund, lånar jag gärna en liten border terrier/ tysk jaktterrier, Candy.
Som jag kommer ha nu i två veckor framöver.

Jag vet inte vad mer jag ska skriva riktigt.

Ha det bäst!

/Mikaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0