Presentshopping

Bakar cupcakes!
De håller på att svalna och sedan ska frostingen göras o på :).
Får se om de blir bra, har bara gjort det en gång förut och då blev de inte lyckade!
Tidigare idag var vi (jagmammajohnnie) och skulle köpa present åt en kompis som fyllt år.
O då passade jag på att köpa en snygg "tröja/blus/topp" kalla det vad man vill, och en ögonbrynspenna.
Trots att jag sparar så kände jag att ögonbrynspennan var välbehövlig och tröjsaken köpte mamma åt mig:).
Ikväll ska jag då hem på middag hos en kompis och fira henne. Det blir nog trevligt.
Har inget mer på hjärtat!
Får se hur mycket Amanda bloggar uppifrån skidbacken ;) Imorgon jobbar jag!
HEJSVEJS
/Mikkan

sötisen Enzo - Gotland 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0