Ridningen

Sitter hemma och värmer upp mig nu.
Det är så jädrans kallt i stallet alltså!!
Jag fick rida barberini idag, en jättefin och duktig häst. Det enda negativa är att han är så sur i stallet och mot andra hästar, att rida är han underbar!
Det gick bra, han var något stel för att vara han men inte så värst het/pigg som han brukar, eller till en början men jag fick jobba ner honom i varv. Det var bra han var perfekt. Min hållning kunde varit något bättre sa Anna (min ridlärare).
Vi hade ryggningar och framdelsvändningar. Han korvade sig lite i ryggningarna men han flyttade sig bakåt och det var ju huvudsaken.

Nu ska jag titta på familjen annorlunda.
Hejsvejs
/Mikkan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0