Saknar!

När jag är här uppe så långt bort, så inser jag hur mycket jag saknar allt där hemma. Jag saknar alla hästarna och hundarna och allt som hör till! Och min lilla Curry katt saknar jag också. Och inte minst Nicklas. Det är helt sjukt hur mycket jag längtar efter honom!
Och även fast jag lämnade Tyra igår bara så saknar jag henne med. När jag är så här långt bort, så inser jag hur mycket allt betyder för mig där hemma. Visst jag hatar stockholm och allt som hör till den fula huvudstaden. Men det är liksom där jag har mitt liv. Men skulle jag kunna ta med mig alla hästar, hundar och Nicklas och flytta till en gullig liten gård med fina grannar här uppe någonstans, ja då skulle livet inte kunna bli bättre! Och någon gång i livet ska det bli så. Det lovar jag mig själv.
Här är en bild på mig och Bellman, en medryttarhäst jag hade för kanske 2,5 år sedan! Det ska bli skönt att komma en tll våren och värmen sen.
Men först ska jag åka bräda och slänga mig i snön tills på torsdag!
/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0