Slut på praktik

Ligger nu på min sköna säng och tittar på OC efter min sista praktikdag.
Känns inte allt för hemskt eftersom jag ska dit på lovet också.
Jag skulle ändå 'bara vart med kompisar' så det passar bra.
Idag trodde jag seriöst att ja skulle bli av med några fingrar, så kallt var det att gå ute. Och inte blev det bättre utav att det blåste snö i ansiktet på oss på hemvägen. Usch vad intehärligt det var.

Tror att jag håller på att bli sjuk också för jag har känt att det börjar svullna i halsen de senaste dagarna och nu börjar det göra ont också :/.
Men jag är ingen som ger mig i första taget..
Ikväll ska jag till Tyresö och hitta på nåt med Amanda!
Svejsan hejsan
/Mikaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0