Tack

Tack för att du finns Amanda!
Jag är så oerhört glad att jag träffade dig.
Fan vad tråkiga mina skoldagar skulle vara utan dig..
Det är du som livar upp dem och det är du som gör att jag blir glad (för jag vet att
jag har väldigt lätt för att falla ihop i deppmode).
Vad skulle jag göra utan dig nu?
För lite mer än 6 månader sedan, visste jag inte att du fanns..
Tänk att vi hamnade på samma ställe!!!!!!!!!
Som jag sagt och som du sagt, så känns det som att jag sett dig förut.
Känns som att jag känt dig, typ som i ett tidigare liv(!).
Och jag lovar att det är så också!
Man kan vara sig själv med dig utan att känna sig konstig eller udda.
Du bryr dig liksom inte. Och det är det som är så skönt.
Jag trodde aldrig att jag skulle få såhär bra kompisar igen.
Jag trodde aldrig att jag skulle trivas såhär bra i min nya skola.
Å det är din förtjänst!
Säger bara tack Amanda, för att du är en sån bra vän.
PUSS!

/Mikkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0