Tummen upp och tummen ned

Skulle vilja påpeka två saker som jag tycker är bra respektive dålig.
Jag brukar alltid vilja höra dåliga nyheter först om någon frågar så jag börjar med tumme ned.

Jag tycker det är så äckligt när folk snyter sig och ännu värre är det när de görs på bussen eller i mataffärer osv osv, på allmän plats med andra ord.
Jag lovar er där ute som gör så detta:
Ingen vill varken se eller höra ert snor komma ut från näsan.
Om ni så mååååste kan ni inte då sätta er längst bak i bussen i ett hörn och fräsa lite lågmält ?
Själv går jag in på en toalett då jag inte heller vill att andra ska se eller höra mitt snor!

Tummen upp ger jag till alla rökare som står flera meter bort från t.ex. Busskuren av hänsyn till alla andra så att det inte ska blåsa rök.
Själv röker jag inte men hade jag gjort det så hade jag nog inte tänkt på att stå ekberg bit bort om jag ska vara ärlig.
Cred till er!

/Mikaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0