USB

Rubriken skrev jag för att det var det första jag tänkte på när jag tänkte skolan haha.
Bara för att alla ville låna usb-minne hit å dit..
Idag har vi inte gjort något speciellt i skolan. Eller vi hade prov på hästens delar. Jag och Amanda gjorde tillsammans och det gick bra.
Kom på nu att jag förmodligen glömde ett papper till ett prov vi ska ha direkt efter lovet. Fml.
Och nu är det ju då lov. Eller inte för mig då för jag ska ha praktik!
Wey -.-'.
Äh, det är inte så jobbigt faktiskt, ganska kul :P.
Jag hinner vila när jag dör. Och det ska jag inte göra än!

Efter skolan träffade jag jessie och Ida (min kusin och hennes kompis) i liljeholmens centrum. Vi tog en glass och man fick "designa" den själv så vi gjorde med twix och kolasås. Det blev jättegott!! :)
Det känns verkligen som vår ute nu, det var så jädrans varmt och jag svettades i min tjocka jacka. Jag hör nu på nyheterna att det var hela 8 grader men att det ska bli betydligt kallare. Jag vill inte ha vår än så det är bra.
Ha en bra fredag!
/Mikkan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0