Kylan är häääär

Nu sitter jag i bilen på väg hem från stallet. Idag hade vi hoppning och jag fick den segaste hästen som ingen gillar. Kändes som största förolämpningen men det var för att "jag är så osäker i hoppningen och behöver öva på balansen på en trygg häst"
Så blir det när man "skolkade" från hopplektionerna när man var liten..

Idag hade jag min första PRAO-dag på Hundcentret. Det var kul och mysigt. Fick veta att jag måste vara där på sportlovet också eftersom jag bytte och vi ska få betyg.

Nu ska jag hem och äta å värma fossingarna, mina tår är som isbitar trots att jag istället för ridstövlar valde skorna med raggsockor i..
Det är riktigt kallt nu!

/Mikaela

Lillprinsen min!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0