Slut på innebandy

Nu ska jag och mamma snart åka till hallen där mitt lag tränar innebandy. Det är nämligen så att jag tänker sluta där på grund av att en viss tränare har förändrat hela lagets inställning och attityd. Från att vi bara har haft så kallade "uppåt puffar" (när vi bara är positiva mot varandra) till att han bara skriker och trycker ner en med en sjukt arg och negativ inställning. Tycker verkligen inte om sånna människor! Så därför ska jag med hjälp av mamma berätta exakt vad jag känner och varför jag slutar. Tycker det är väldigt synd för egentligen tycker jag innebandy är sjukt kul! Men men.. sånt är livet.
/Amanda
Haha såhär såg jag ut som innebandyspelare!

Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0