Världens finaste häst

Amadeus är en av dom roligaste hästarna jag ridit! Han kan verkligen ALLT, passage, piaff, galoppiruetter med mera. Han har tävlat både dressyr och hoppning på elit nivå. Han är en klippa hela tiden fast oftast är han så sjukt pigg! Men det är bara för att han vill jobba så mycket hela tiden. Men tyvärr så ska Ida som har honom sälja honom då hon inte tycker att det har klickat mellan dom. Det tråkiga är att jag tycker det klickat mellan mig och Amadeus! Vill köpa honom men tror inte pappa är så villig att lägga sina pengar på det tyvärr.. Men hästen har ett hjärta av guld och kommer alltid ha en liten plats i mitt hjärta!

/Amanda

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0