Helgen

I fredags efter skolan åkte jag till Josefin och har varit där hela helgen. Vädret har ju inte direkt varit så bra, så vi har mest legat inne. Kollat endel filmer, ätit godis, glass och god mat!

Är så glad över att just jag fick träffa henne. Och att just jag fick bli en del av hennes liv. Hon gör mig alltid glad i alla lägen, och jag kan alltid vara mig själv med henne. Och även fast jag ibland inte beter mig så himla bra, så finns hon alltid kvar och stöttar och förstår en. Hon är helt enkelt bäst!
Tjejen gör mig galet lycklig! Alla borde få ha en som henne.
/Amanda


Kommentarer
Postat av: josefine

riktigt söta! :)

Svar: tack!
lovewhatyoulive.blogg.se

2012-06-23 @ 02:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0