BARBERINI

Att vara i stallet är fan det bästa som finns.
Det och att vara med alla underbara änglar i min sånggrupp.
Och idag var jag i stallet.
Fick rida underbara Barberini (igen).
Vet inte hur många gånger jag har ridit honom nu, men det gör mig inget.
Dock är Lakej inte halt längre så det vore kul att få rida honom också snart.
Min lillprins, så fin.
Det gick iallafall bra idag, inte själva övningen för jag förstår fortfarande inte mycket
av slutan.
Det är så jobbigt och jaa.
Idag ställde jag upp honom i gången för att få bukt på mina rädslor.
Jag borstade honom och kratsade hovar samt satte på benskydd.
Sen sadlade Emelie men om jag får honom nästa gång ska jag även sadla.
För det är bara det kvar nu.
Han är riktigt snäll om man bara tar det lugnt och nu står vi och myser en stund också.
Jag vågade knappt ta i hästen förut.
Det börjar bli bra det här.
/Mikkan

Kommentarer
Postat av: Gabriella

SV: Tack, dagen har varit bra. Hoppas er dag också varit fin!

Härligt när man har intressen som skänker så mkt glädje! Jag har både ridit o sjungit i kör förut, men nu är det dans som gäller för mig=)

2012-03-27 @ 00:07:57
URL: http://elephantzoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0