Dogrescue

Jag mamma och en till tjej har precis räddat en hund från att bli påkörd! Vi var på väg hem från en behandling när mamma ropar till och säger att det springer en hund vid centrum. Så vi kör in och jag lockar till mig den. Skit fin och söt! Jätte trevlig och ville goda hela tiden. Och det bästa av allt, det var en schäfer! Älskar dom! Min nästa hund kommer bli en schäfer.
Men efter många samtal hit och dit kommer ägarens kompis som hade hand om lilla Frida för tillfället. Lite synd för jag ville ha henne (a) Och nu har jag inte hunnit plugga ett skit till provet.. Jaja får väl satsa på omprovet, djur före allt!
/Amanda


Kommentarer
Postat av: Linda

detsamma ;D

2012-03-23 @ 09:30:40
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0