Fredag!

Nu är vi på väg till skolan.
Jag sov hos Amanda igår :).
Mys.
Vi åt tacos och sen provade vi någon
"Lampa" som hennes mamma hade som skulle typ motverka trötthet.
Så vi satt med den i tio min var, det kändes som att man solade solarium hehe.
Sen sov vi på ett lakan som också skulle motverka trötthet och jag kan inte förklara alla dessa saker och det låter säkert konstigt men jag känner mig mycket piggare :).
Antingen funkar det eller så är det inbillning. Vad det än är så känns det bra!
Ikväll ska vi träffa våra kompizzzar.
Ska bli kuuuult.
Ciao!
/Mikkan


Kommentarer
Postat av: EMMAS!- alltid tävlingar

sv: japp :D allt bra idag?:D

2012-03-16 @ 14:54:06
URL: http://eemma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0