Fredags träning!

Stack som sagt ut och sprang med Tyra. Det blev ungefär den vanliga rundan, men i ungefär 35 minuter var vi ute i alla fall. Benen kändes rätt fräscha idag men det gjorde inte min mage. Hade typ håll minst halva vägen. Och det var ingen liten håll heller! Sprang i mina nya skor och dom kändes helt underbara. Ingen som klämmer och inget som skaver. Perfekt!
Efteråt hängde jag upp boxnings säcken i mitt rum och slog på den i ungefär 15 minuter innan jag gjorde lite situps, armövningar och benövningar. Det känns skakigt i armarna men så himla skön känsla ändå!
Och stretchingen får man inte glömma!

Langar en liten bild på hur färgen på min nya sportbh egentligen ser ut. På den andra bilden jag visade såg den ljusrosa ut, men nu ser man ju tydligt att den är neon rosa!
/Amanda


Kommentarer
Postat av: fanny

SV: haha venne vi gillar bara att kolla stall. o så kan man fixa kontakter o se stallplats elr medryttarhäst elr nåt ;)

2012-03-30 @ 21:18:29
URL: http://ourweekday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0