Galet kär

Var ju och köpte nya löparskor till mig igår och jag är helt in love with them! För er som inte vet hur man provar ut ert par skor som ska passa just dig, så kan jag bara berätta kort.
Man ställer sig först på en platta typ med en spegel under, så att personalen kan se hur man belastar foten när man bara står rakt och sen när man böjer knäna. Sedan får man springa på ett löpband och efter det tar dom fram ett par skor dom tror kommer passa. Sen får man fortsätta att testa olika skor tills man hittar den dom passar bäst för hur just du springer! Jag hittade verkligen rätt, jätte sköna och luftiga, och stöttar verkligen upp min vrist super! Inte världens snyggaste men men. Så på torsdag blir det första rundan i dom. Lovelovelove!
/Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0