Min lördag!

Jag startade min dag med en väldigt skön sovmorgon! Var uppe ganska sent igår, vilket jag inte är så van vid haha. Så den blev en sen frukost, bestående av havregrynsgröt, rårörda lingon och mjölk! Det är alltid lika gott. Sedan gick jag ut på en promenad med Tyra innan jag lämnade henne hos våran dagmatte som vi har till henne en gång i veckan.
Efter det kom pappa och hämtade mig så åkte vi upp till stallet. Skönt att han kunde följa med för annars hade jag fått cykla upp dit och det hade tagit en timme typ med alla backar haha. Bra träning i och för sig men jag tränar ju när jag rider också. Eftersom Amadeus är under igång sättning så kunde jag inte rida så hårt. Även fast han verkligen vill! Men jobbade honom mest i skritt och övade mycket på att få till en fin halt där han står korrekt med åtminstonde frambenen. Gick ganska bra, så nu är det bara baknenen som fattas! Jobbade honom i en åtta men gjorde även mycket snett igenom och volter. Gick bra tycker jag! Han var jätte fin och bjöd till ordentligt. Fast det gör han ju i och för sig alltid. Haha hästen är träningsnarkoman!
Fler bilder och videos kan komma upp senare!

/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0