Nu har jag också sportlov!

På väg hem nu efter sista dagen på världens bästa praktik. Känns tråkigt faktiskt!
Idag har vi badat samojeden Nalle.
Han ville verkligen inte men han var så himla skitig!!
Vi fick tvinga in honom i duschen och stänga dörren (det är som ett duschrum med dörr).
Jag hade som tur var bytt byxor som jag vikt upp, jag blev heeeelt dyngsur. Den andra tjejen jag praktiserade med hade regnbyxor på sig, haha, och det var fan smart. Nalle blev iallafall jättefin och det var väldigt kul också.
Jag känner inte att jag har gått miste om sportlovet, för jag har haft sportlov på ett annat sätt. Ett roligt sätt.
Och ikväll ska jag träffa virre, det ska bli kul!
/Mikkan

Bild på nalle före och efter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0