Promenader

Vi var ute och gick i 45 minuter.
Hon tvingade mig att springa två gånger en bit. Det var inte så farligt..
Men det såg lite roligt ut när hon cyklade bredvid mig som gick.
Sen när vi kom tillbaks gjorde jag lite olika mag övningar och lite armhävningar och sånt.
Sen fick jag skjuts till ett område ganska nära mig. Jag orkade inte åka tunnelbana och buss för det är liksom runt istället för att gå raka vägen hem.
Det tog 25 minuter!
Jag är stolt att jag tog beslutet för det är ju inte särskilt jobbigt.
Det var lite läskigt där det inte var så upplyst och mest skog runt omkring men jag pratade med min älskade vän filiz i telefonen hela tiden så det gick bra. Jag måste övervinna min rädsla för mörker..
Nu ska jag sova för jag är så otroligt trött. Jag orkar inte plugga mer inför imorgon, jag kan det relativt bra. Har precis läst igenom alltihop och jag tänkte ta det än en gång imorgon på bussen.
Sov gott!
/Mikkan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0