PW

Amanda ska bli min nya PT.
Behöver fan någon som skriker på mig!
Så vi bestämde oss för att starta vårt nya sunda liv, äta nyttig frukost, mindre kolhydrater så som potatis, pasta och ris, istället äta mer sallad till osv.
Och vad är inte än bättre början än en skön power Walk ?
Vi gick mer än 7 km i ett bra tempo så vi var helt genomsvettiga när vi kom in. Eller iallafall jag som klätt mig så varmt.
Vi gick ner mot Alby på ett spår så det var både uppförs och nedförsbackar med lite varvat underlag. Det var fortfarande lite is på vissa ställen.
Vi hade såklart med oss Tyra, vår trogne följeslagare!
Så pratade vi lite med några söta kossor också.
Nu är jag helt slut och ska strax åka hem.
/Mikkan

 

 


Kommentarer
Postat av: Anicia

sv: Tack detsamma!

2012-03-17 @ 16:07:15
URL: http://sarpauamanic.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag vill oxå börja ett nytt sunt liv!

2012-03-17 @ 16:56:49
Postat av: Amanda&Mikkan

Emma börja med oss!

2012-03-17 @ 20:24:13
URL: http://lovewhatyoulive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0