Skinnjackeväder

Nu är jag på väg hem efter en trevlig kväll med världens bästa tjejor!
Vi hade det supermys igår, var ute en sväng bara, annars tog vi det lugnt.
Vi började snacka om Valborg och kom på att det är skolcup dagen efter det. Så det kanske blir så att jag är i Tyresö på Valborg? Vem vet :).
Det är ju ett bra tag kvar men jag längtar!

Idag ska jag ut på landet och försöka starta min älskade moppe som har stått ute hela vintern. Det har ju inte varit
Sådär jättekallt men man vet aldrig. Jag borde tagit ut batteriet men det gjorde jag inte, jag hoppas att den är samarbetsvillig!
För sen kanske jag kan köra moppe till skolan, det vore så skönt och slippa äckligabussen. Nu får det bli vår, jag har bytt till skinnjacka!
/Mikkan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0