Sluta

I stallet möttes jag av min fina prins lakej som fortfarande var halt.
Lilleputten och jag myste ett tag och det märktes att han var lite uttråkad. Han fäller precis som Amadeus just nu.
Sen tvingade jag lilla emelie att göra i ordning min läskiga häst barberini åt mig. Och det var så saaatans kallt så vi hjälpte till o bar bort bommar och grejs från gruppen innan för att få upp värmen lite.
Och jag mitt smartass hade lämnat jackan hemma av någon dum anledning så jag frös ju arslet av mig.
Vi hade sluta så det var ju inte så världans ansträngande heller. Tyvärr.
Och det var jättesvårt att få hästen gå rätt för jag fick inte ens in tänket. Jag och min koordination <333.
Nej men resten gick faktiskt superba!
Finfina barberini!
Sen när jag kom hem var jag såklart helt djupfrusen. Nästan iallafall.
In i duschen och värmde mig men inte blev det mycket bättre så nu sitter jag här iklädd mina myskläder och min mysiga morgonrock insvept i en tjock filt.
Snart är det Maria wern!!!
/Mikkan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0