Stadium

Idag är jag ledig från rep och det är blandade känslor om det.
Är otroligt sur över en sak där så det känns bra att komma på andra tankar, samtidigt som det är det bästa jag vet att sjunga med alla underbara människor där.
Amanda borde vara stolt över mig nu för jag både bloggar och läser en "sporttidning" det är ju en typ av sport eftersom det är stadium och de skriver om löpning sååå jag läser på!
Snart ska jag nog gå ut och gå en sväng eller annars plugga.
Båda sakerna behövs så det gäller att prioritera.
Vad är viktigast skolan eller hälsan?
/Mikkan


Kommentarer
Postat av: Amanda&Mikkan

Duktigt chey! /puss din lööver

2012-03-28 @ 21:24:40
URL: http://lovewhatyoulive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0