Stallet

Idag efter träningen åkte jag direkt till stallet för att pyssla med Amadeus lite. Han är ju halt nu så det går inte att rida. Men jag och mamma tog en promenad tillsammans och mamma tog med Tyra. Väldigt mysigt faktiskt att vi fyra va ute och gick tillsammans! Sen kom Mikkan lite tidigare än väntat så hon fick komma med upp till stallet en stund och hjälpa mig att ta in hästarna och så. Jag har fresten testat den nya repgrimman på Amadeus nu. Han är fortfarande bufflig och så när man leder honom men lite bättre lyssnade han faktiskt. Så jag har tänkt att när det går att använda ridbanan igen, så ska jag köra lite horsemanship med honom där!
Nu ska vi sova!
/Amanda


Kommentarer
Postat av: cajsa och beda

vi gör länkbyten med personer som har minst 150 unika, har ni det så visst;)

2012-03-15 @ 22:06:52
URL: http://dukanalltidtaentitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0