Tisdag

Det var faktiskt en ganska skön dag i skolan idag! Vi hade en lektion, sen idrott och sen provet i djursjukvård och sen fick vi dra hem! Provet kändes sådär.. Haha får hoppas på ett E i alla fall. Nu har jag precis skrivit klart mitt argumenterande tal jag ska hålla imorgon på svenskan. Så nu återstår bara att plugga på det!
Ikväll är jag helt ensam hemma för mamma är i Tyskland. Men hon kommer hem vid midnatt ungefär. Så det känns lite ensamt här hemma.. Det hatar jag verkligen, för det är då alla tankar kommer och man börjar må skit. Har funderat på om jag kanske ska skriva här på bloggen vad jag varit med om. Som någon slags bearbetning eller nått. Men jag vet inte riktigt, beror på hur många som kommer läsa osv. Men kommentera gärna om ni känner för att läsa det jag i så fall ska skriva om!
/Amanda

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag skulle iallafall läsa det:)

Älskar eran blogg :)

2012-03-13 @ 20:12:58
Postat av: Amanda

Hej Hanna! Va roligt att höra :) Vi får väl se om det dyker upp något inlägg! Ha det bra :)

2012-03-13 @ 20:25:20
URL: http://lovewhatyoulive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0