Trerätters med brudarna!

Efter stan drog vi direkt och handlade massa mat. Sedan gick vi hem till Mikkan och lagade en trerätters middag tillsammans. Skit mysigt med mina små charmtroll. Inte för att dom kan laga mat, men jag fick styra upp allt så det gick bra ;)
Till förrätt blev det toastskagen. Varmrätten fick bli potatisklyftor och lax i ugn, romsås och en stor jätte god sallad med fetaost, avocado och soltorkadetomater bland annat. Och till efterrätt blev det vaniljglass med varma hallon och ett chokladflarn som Mikkan gjort. Mums säger jag bara! Min mage sprängs snart. Nu blir det till att kolla på the Voice och senare ska jag och Mikkis Pikkis mysa ner oss i sängen (a)
/Amanda


Kommentarer
Postat av: Jasmin - Halmstads största blogg.

Hejsan kan du säga vad du tycker om min nya design jag gjort på bloggen? Skulle verkligen betyda jätte mycket! :)

Annars hur mår du? :)

2012-03-24 @ 03:30:23
URL: http://jaasses.webblogg.se/
Postat av: Kajsa

Om det är något du undrar över att vara hörselskadad, så kan du nu fråga mig på bloggen, eftersom jag är hörselskadad!

Kram

2012-03-24 @ 09:42:47
URL: http://kajsapower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0