Veckans planering

Känner att jag måste planera lite och göra ett schema över vad jag ska göra i veckan, känns som om jag kommer glömma något annars!
Tisdag(idag): Ut med Tyra och sedan Gymmet med mamma.
Onsdag: Till stallet och fixa med Amadeus + Träning (troligtvis boxning)
Torsdag: Power Walk efter skolan med Mikkan, Tyra hänger med!
Fredag: Ut och springa + träna Tyra och fixa med henne. Kanske drar ut på stan och fixar nya piercingar osv med Mikkan.
Lördag/söndag: Träning + Till stallet, Amadeus + ut på stan och kolla nya träningskläder och skor.
/Amanda

Kommentarer
Postat av: Emelie- Modell, kläddesigner och driver 3 egna företag

Vad tycker du om mina spetsklänningar,

är ljusblå eller rosa finast? <3

2012-03-20 @ 11:02:33
URL: http://emeliechristinarengart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0