Desperate Housewives

Sitter framför teven med gott samvete (ännu en gång). Denna gång för att jag faktiskt pluggat lite. (ytterst lite). Jag har seriöst helt tappat suget. Finns inget som får mig till att ta tag i alla saker jag vet att jag kommer sitta med i stress sen. Nä jag väntar, dum som jag är. Men idag betade jag av en liten del iaf och det kändes bra det. Allt annat än skolan är roligare just nu. Känns bra att det ska falla nu, när jag pluggat så hårt hela året.
Nu ska jag inte klaga mer.
Tittar på DH.
Ciao
/Mikkan

Ps. Gosar med spindlis på bilden nedan!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haft en bra dga?

2012-05-23 @ 18:07:49
URL: http://aileenalami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0