"För varenda unge"

Måste berätta om mim goda gärning som utfördes i måndags!
Var ju i stan då och när vi går runt där så ser vi hur de ställt upp en scen osv. Med märkena Unicef överallt.
De sålde dessa nyckelringar som mark levengood pratar om på reklamen.
Så jag bestämde mig för att det som blev över efter att jag köpt mig en dubbelcheese (ni tänker säkert tack för infon, men då ska jag berätta att det var detta som gjorde att jag köpte den!!)
Skulle gå till en sådan där nyckelring.
Överallt gick det runt en massa "kändisar" som sålde nyckelringarna men jag hade siktat in mig på Morgan alling som jag tidigare sett där. Så Linda fick helt enkelt följa med mig i mitt sökande efter Morgan. Inte för att det tog många minuter. Men glad blev han! Och jag är stolt!
Trots att det "bara" är en nyckelring så känns det bra. Jag vill bli världsförälder, kände mig träffad hela tiden igår när de gång på gång upprepade "du gör skillnad". Men först måste jag ha en ordentlig inkomst så att inte jag också hamnar på gatan. För då är det någon som måste hjälpa mig med ett bidrag. Och det vill vi ju inte!
/Mikkan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0