Helgen

Helgen har jag spenderat med Josefin, och när jag är med henne så vill jag träffa henne så mycket som möjligt så det är därför jag inte har bloggat så bra!
Men I fredags när hon kom hit så köpte vi hem mat och sedan var vi bara hemma hela kvällen och kollade på tv, var ute med Tyra och myste.
På lördagen drog vi vill hennes kompis Fia som fyllde 20. Först fikade vi lite med hennes familj, sedan drog vi ner och spelade fotboll i regnet. Vi var säkert ute en timme och köttade fast det spöregnade! Så jag frös som fan sen och ingen tröja hade jag :( Efter det år vi en sjukt god middag! Tyckte det var jätte trevligt där :)
Söndagen spenderades för det mesta i stallet. Först åkte vi upp till raksta och jag red Mange. Testade att göra lite voltige på honom, haha. Hästen är ju så sjukt trygg och lugn! Så jag la mig lite på honom och sådär. När jag red så jobbade jag mest på att få honom mjuk. Men det låg en bom på vilten så jag kunde inte hålla mig ifrån att galoppera lite ver den också. Jätte bra så han får lyfta på benen lite mer!
Efter det åkte vi hem och gick ut med Tyra och spelade fotboll med henne, och sen vidare till Amadeus. Första gången jag satt på honom på flera månader! Men nu hoppas jag att vi kan börja sätta igång honom igen så jag kan rida ordentligt i sommar!
Mina fina <3

/Amanda

Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

sv; ja, jag med! :)

Vad har du gjort idag? :)

2012-05-14 @ 21:09:53
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0